سلام ، به سایت تجهیزکار خوش آمدید.

تجهیزات تعمیرکاری چیست

تجهیزات تعمیرکاری چیست

تجهیزات تعمیرگاهی را بشناسید

همانطور که می دانید امروزه تجهیزات تعمیرگاهی بروز و مطابق استاندارد های روز دنیا نقش بسیار پر رنگی را در افزایش طول عمر با کیفیت خودروها دارند شرکت بازرگانی بارمان به عنوان یکی از طراحان شبکه تخصصی فروش ماشین آلات و تجهیزات تعمیرگاهی مفتخر به معرفی محصولات تعمیرگاهی با شرایط مناسب برای کلیه شرکت ها ، اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه ارائه سرویس و خدمات تعمیرگاهی فعالیت دارند را عرضه می نماید .

محصولات بارمان با کیفیت تضمینی و مقرون به صرفه ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

برای هر مدل خودرو تعمیرات و سرویس های دوره ای پیش بینی شده است که انجام آنها به طول عمر مفید خودرو کمک شایانی می‌کند .

با توجه به اینکه خودرو یک کالای مصرفی است و در مرور زمان قطعات آن مستهلک می‌شوند ؛ لزوم تعمیرات و نگهداری این کالا بیشتر اهمیت پیدا می‌کند.

 

ابزارهای تشخیصی که در کاوش خودرو 

چراغ تست 12 ولت (برای بررسی تداوم و ولتاژ)، دستگاه انژکتور شور (برای شستوشوی سوزن های انژکتور)، یک گیج تراکم یا کمپرس سنج موتور (برای بررسی تراکم موتور)، انواع ساکشن روغن گیربکس (برای تعویض روغن گیربکس اتوماتیک) و …

تستر روغن ترمز

برای بررسی تست سلامت روغن ترمز میتوانید یک تستر روغن ترمز بخرید. از تعیین میزان رطوبت موجود در روغن برای آزمایش سلامت روغن ترمز استفاده میکند.

کمپرسور هوا

کمپرسور هوا یک افزودنی مفید برای هر گاراژی است و به شما این امکان را می دهد که نه تنها لاستیک ها را پر کنید، بلکه از طیف گسترده ای از ابزارهای هوای بادی مانند آچار ضربه ای، آسیاب، مته، اره و غیره نیز استفاده کنید.

بهتر است یک پمپ باد داشته باشید. یکی دیگر از این تجهیزات پرس 20 تن میباشد.

شرکت تجهیز کار  منبعی برای همه ابزارها و تجهیزات صنعتی با کیفیت برتر است که هر بار برای انجام درست کار به آن نیاز دارید.

از ابزار صافکاری گرفته تا تجهیزات تعمیرگاهی و انواع  دیاگ ها، ما عملکرد و قابلیت اطمینان را با قیمت هایی ارائه می دهیم که با بودجه شما سازگازی داشته باشد.

مجموعه ابزارهای تعمیرگاهی ما فناوری پیشرفته و دقت بی نظیری را برای طیف گسترده ای از کاربردهای اندازه گیری ارائه می دهد.

از دیاگ ها گرفته تا چراغ های زمان بندی و دماسنج های مادون قرمز و …

انواع تجهیزات تعمیرگاهی خودرو را بشناسیم

با توجه به مطالب ذکر شده در پاراگراف های قبلی، حالا متوجه شدیم که تجهیزات تعمیرگاهی خودرو، می تواند انواع خیلی مختلفی داشته باشند که تنوع، گاهی بر اساس کارایی و در اکثر موارد بر اساس ساز و اندازه و قدرت تجهیزات است که به وجود می آیند.

در این بخش به گونه این تیتروار، به معرفی چند نمونه از انواع تجهیزات تعمیرگاهی خودرو خواهیم پرداخت:

رادیاتور شو، انژکتور شو، انواع دستگاه لاستیک درار ماشین، دستگاه بالانس چرخ خودرو، انواع لوازم آپاراتی و پنچرگیری، ابزارهای صافکاری ماشین، تجهیزات تست سیستم برق و باتری ماشین، تجهیزات تست و تعویض روغن خودرو، انواع جک تعمیرگاهی خودرو، اتاق رنگ خودرو، بخار شوی صنعتی، دستگاه های تنظیم فرمان ماشین، دستگاه تستر ایسیو و غیره، همگی مواردی هستند که می توانند در لیست انواع تجهیزات تعمیرگاهی خودرو قرار گیرند.

هر کدام از این وسیله ها و تجهیزات نام برده شده، خودشان نیز بازارهای ریزتر و جزئی تر مخصوص به خودشان را دارند که معمولاً باید خریداری شوند.

جالب است بدانید که این لوازم عموماً در محیط های تعمیرگاهی خودرو مانند باطری سازی، آپاراتی و مکانیکی ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

در واقع مهم ترین کاربردی که می توانیم برای انواع تجهیزات تعمیرگاهی تعریف کنیم شامل تعمیر خودروهای سبک و سنگین و سرویس‌ های دوره ‌ای آن ها خواهد بود.

در واقع همین عبارت کوتاهی که به عنوان کاربرد تجهیزات کارگاهی عنوان کردیم، طیف بسیار بسیار گسترده ای از فعالیت های مکانیکی در سطح ابتدایی و تخصصی را دربر خواهد گرفت. البته که این تجهیزات با پیشرفت روزانه علم و تکنولوژی نیز، بروزتر و پیشرفته تر خواهند شد.

در ادامه به معرفی تک تک این تجهیزات و کاربردهای آن و نحوه استفاده از آن ها خواهیم پرداخت.

رادیاتور شو چیست 

همان طور که از نام این دستگاه مشخص است؛ رادیاتور شو یک دستگاه بسیار کاربردی در تعمیرگاه هاست که وظیفه آن نظافت و شست و شوی رادیاتور خودرو می باشد.

البته که همه از اهمیت خیلی خیلی بالای رادیاتور در خودروهای مختلف و نحوه عملکرد آن ها، اطلاع دارید. از این رو، خود دستگاه رادیاتور شو نیز به نوبه خود، یک دستگاه بسیار مهم در تمیز کردن و بالا بردن کارایی رادیاتور معرفی می شود.

انژکتور شو چیست

همان طور که نام این قطعه نیز مشخص است، انژکتور شوها، دستگاه هایی هستند که به وسیله آن ها می توانید انژکتورهای ماشین را تمیز کنید.

البته اکثر انژکتورشوها به عنوان یک دستگاه بررسی سلامت انژکتورها نیز معرفی می شوند.

به طور کلی، انژکتورشوها یک کار را برای انواع خودروها انجام می دهند اما با این حال، ما انواع مختلفی از انژکتورشوها داریم که وجه تمایز آن ها را می توانیم در تعداد محفظه شستشو و سیستم الکترونیکی آن ها تعریف نماییم.

اگر به ساختمان انژکتورشوها نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که این دستگاه ها از یک سری محفظه های استوانه ای تشکیل شده اند که به اصطلاح به آن ها سیلندر می گویند.

چگونه لاستیک خودرو را چک کنیم؟

چک کردن لاستیک خودرو می تواند شامل موارد مختلفی شود که مهم ترین فاکتور در این موارد، تنظیم باد درست و استاندارد برای لاستیک می باشد.

به هر تنظیم باد لاستیک ها، تاثیر خیلی خیلی زیادی بر روی کیفیت عملکرد خودرو دارد.

قبل از هر چیزی باید دقت داشته باشید که باد لاستیک خودرو باید به اندازه باشد. چرا که باد زیاد و کم بادی لاستیک خودرو می تواند باعث خوردگی و از بین رفتن آج های لاستیک شود.

چک کردن دوره ای باد لاستیک ها، یکی از مهم ترین کارهایی است که باید در جهت حفظ سلامت لاستیک خودرو انجام داد.

و در آخر

امیدواریم از این مقاله استفاده لازم را کرده باشید.

به شما بزرگواران پیشنهاد می کنیم که دیگر وبلاگ های ما رانیز مشاهده بفرمایید.

تماس : 09333134788

اینستاگرام : tajhiz_car.ir@

واتساپ : 09193134789

حجره اینترنتی: تجهیزات تعمیرگاهی شهسواری 

ساعت کاری : 8 صبح الی 20 شب

آدرس : تهران ، شهریار ، جاده رباط کریم ، سه راه فردوسیه ، خیابان صنعتگران ، کوچه صنعتگر یک ، پلاک 41

مدیریت : مصطفی شهسواری

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.